Prawo ubezpieczeń społecznych

Prawo ubezpieczeń społecznych zagwarantowane jest przez Konstytucję RP. Jego rolą jest zapewnienie środków pieniężnych osobom poszkodowanym, chorym oraz starszym, niezdolnym do pracy. Można wyróżnić ubezpieczenia z tytułu emerytury, renty albo wypadkowe i chorobowe. Często zdarza się, że świadczenie zostaje podważone przez instytucje. Warto wtedy złożyć odwołanie od decyzji ZUS. Jako adwokat pomogę Ci uzyskać należne Ci ubezpieczenie, a także złożyć wniosek o ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie. Staram się, aby ustalona strategia spełniła wszelkie oczekiwania. Możesz liczyć na wyrozumiałość i pełen profesjonalizm moich działań.

Odwołanie do decyzji ZUS – uzyskaj satysfakcjonujące świadczenia

Prawo ubezpieczeń społecznych obejmuje między innymi świadczenia z tytułu choroby lub wypadku. Składając wniosek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, możesz spotkać się z odmową lub niską kwotą odszkodowania czy renty. Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz złożyć odwołanie od decyzji ZUS do sądu okręgowego I instancji. Warto skorzystać wtedy z opinii biegłych. Jako adwokat pomogę Ci doprowadzić sprawę, tak aby rezultat był satysfakcjonujący. Również w przypadku niekorzystnego wyroku sadu okręgowego, możesz liczyć na wsparcie przy złożeniu apelacji do sądu apelacyjnego. Składając odwołanie do ZUS należy ściśle przestrzegać terminów. Dołożę wszelkich starań, aby pomóc Ci uzyskać należne Ci świadczenia.

Ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia – pomoc na każdym etapie

Złożenie wniosku o ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia może okazać się bardzo korzystne. Wysokość świadczenia zależy od kwoty składek, ich waloryzacji, a także wieku ubezpieczonego. Sposób jego obliczania może się jednak zmienić przy wprowadzaniu zmian w ustawach. Wniosek o przeliczenie emerytury najlepiej składać w dniu urodzin albo po tej dacie. Mogą to zrobić osoby objęte starymi, jak i nowymi zasadami. Skutkiem tego może być podwyższenie kwoty świadczenia. Jako doświadczony adwokat, chętnie pomogę ci skompletować niezbędne dokumenty i złożyć wniosek o ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia. Warto wspomnieć, że w przypadku, gdy wartość emerytury wyjdzie niższa, świadczenie pozostaje na tym samym poziomie. Jeżeli potrzebujesz wsparcia lub chcesz zasięgnąć informacji w zakresie prawa ubezpieczeń społecznych skontaktuj się ze mną. Postaw na profesjonalną pomoc.