Prawo ubezpieczeń społecznych Lublin

Jedną z dziedzin mojej działalności jest świadczenie usług jako prawnik specjalizujący się w sprawach ZUS Lublin. Prawo do ubezpieczeń społecznych zagwarantowane jest przez Konstytucję RP. Jego rolą jest zapewnienie środków pieniężnych osobom poszkodowanym, chorym oraz starszym, niezdolnym do pracy. Można wyróżnić ubezpieczenia z tytułu emerytury, renty albo wypadkowe i chorobowe. Często zdarza się, że świadczenie zostaje podważone przez instytucje. Warto wtedy złożyć odwołanie od decyzji ZUS.

Jako adwokat Lublin pomogę Ci uzyskać należne ubezpieczenie, a także złożyć wniosek o ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie. Staram się, aby ustalona strategia spełniła wszelkie oczekiwania. Możesz liczyć na wyrozumiałość i pełen profesjonalizm moich działań. Zobacz, co mogę dla Ciebie zrobić jako prawnik do spraw ZUS w Lublinie.

Odwołanie do decyzji ZUS – uzyskaj satysfakcjonujące świadczenia

Prawo ubezpieczeń społecznych obejmuje między innymi świadczenia z tytułu choroby lub wypadku. Składając wniosek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, możesz spotkać się z odmową lub niską kwotą odszkodowania czy renty. Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz złożyć odwołanie od decyzji ZUS do sądu okręgowego I instancji. Warto skorzystać wtedy z opinii biegłych.

Jako adwokat, którego domeną są ubezpieczania w Lublinie, pomogę Ci poprowadzić sprawę, tak aby rezultat był satysfakcjonujący. Również w przypadku niekorzystnego wyroku sadu okręgowego, możesz liczyć na wsparcie przy złożeniu apelacji do sądu apelacyjnego. Składając odwołania do ZUS, należy ściśle przestrzegać terminów. Należycie dbam o to, aby moi klienci uzyskiwali należne im świadczenia.

Ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia – pomoc na każdym etapie

Złożenie wniosku o ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia może okazać się bardzo korzystne. Wysokość świadczenia zależy od kwoty składek, ich waloryzacji, a także wieku ubezpieczonego. Sposób jego obliczania może się jednak zmienić przy wprowadzaniu zmian w ustawach. Wniosek o przeliczenie emerytury najlepiej składać w dniu urodzin albo po tej dacie. Mogą to zrobić osoby objęte starymi, jak i nowymi zasadami. Skutkiem tego może być podwyższenie kwoty świadczenia.

Jako doświadczony prawnik specjalizujący się w sprawach ZUS, chętnie pomogę Ci skompletować niezbędne dokumenty i złożyć wniosek o ponowne przeliczenie emerytury po 65 roku życia. Warto wspomnieć, że w przypadku, gdy wartość emerytury wyjdzie niższa, świadczenie pozostaje na tym samym poziomie.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia lub chcesz zasięgnąć informacji w zakresie prawa ubezpieczeń społecznych, lub odwołania od decyzji ZUS w Lublinie, postaw na profesjonalną pomoc i skontaktuj się ze mną.

Sprawdź nasze najnowsze artykuły